vineri, 24 septembrie 2010

Look: Fancy

Hey girls! Imi cer scuze pentru absenta de cateva zile, abia am avut timp sa deschid calculatorul:D. Nu am avut timp sa pregatesc nimic din timp, dar am zis sa fiu spontana. Uitandu-ma prin calculator am dat peste niste poze din vara cu un look care mi-a placut. M-am gandit sa vi-l arat si voua, e simplu de realizat si colorat.
Din pacate culorile nu se vad prea intense din cauza blitzului:( . 
Ma prosteam si eu, incercand sa-mi flutur parul:))
Imi place mult combinatia de turcoaz cu mov, se vede bine mai ales la persoanele cu ochii deschisi. Mai am putin pana o sa fiu la zi cu look-urile, intre timp sper ca m-am mai cizelat in ceea ce priveste machiajul, tehnicile etc. Pana atunci nu vreau sa ma abat de la ceea ce v-am promis cu pasii machiajului. Intr-o postare viitoare urmeaza sa va vorbesc despre corector,camuflaj,concealer sau cum vreti voi sa-i spuneti. 
O alta poza cu look-ul de care va vorbeam
Hope u like it! A fost mai mult o diversiune, deja ma mustra constiinta ca n-am mai postat:)) . Pana la viitoarea postare, care va fi maine...va pup!:*


7 comentarii:

  1. So pretty!! The first picture is simply amazing! I looove it!
    XOXO
    Catanya

    RăspundețiȘtergere
  2. Nice look! Dupa prima foto parca esti o printesa:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce par frumos ai!! Si lookul ti-a iesit bine, imi place :D te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. keeping on the purple streak! btw u look super hot in these pics. this look really suits u!
    xoxo
    mina

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce artistica e prima poza. Love it!
    Si look-ul e foarte frumos.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere