vineri, 3 septembrie 2010

Look: Between summer and autumn

Hey, buna fetelor!Astazi m-am gandit sa postez un look jucaus care sa faca trecerea de la vara la toamna. Acum ceva timp a venit o prietena la mine in vizita si pentru ca urma sa plece in oras s-a lasat pe mana mea sa o machiez. Am folosit mai mult culori calde care se potrivesc si cu tenul ei masliniu.Totodata culorile pe care le-am aplicat, eu le interpretez cum ca ar fi o trecere de la vara calduroasa la toamna posomorata...plina de tonuri caramizii, roscate, orange etc.   Sper sa va placa! 


Produse folosite pentru ochi:
- fdt, pudra, baza de pleoape Artdeco
- nuantele 1,2,3,5 din paleta 120
- nuantele 4 si 6 din trusa "Coffe in New York" Sephora
- nuanta 7 din quartet eye shadow 405 de la Flormar
- creion Sephora nr.200 pt pleoapa inferioara
- rimel Volume Diva de la Astor

Produse folosite pentru buze:
- lipstick Avon - Metallic nude
- Hypershine Gloss de la E.l.f. - Flirt

Produse folosite pentru fata:
- baza matifianta Sephora
- All over cover stick de la E.l.f - Rosy beige
- fdt FM - Ivory
- Blush bronzer Sephora - Sculpting Disk
- Blush Flormar - Terracotta Powder
- pudra E.l.f. - Honey









Este un look lejer care poate fi purtat de exemplu la cumparaturi, la o plimbare prin parc..depinde de starea fiecaruia.
 Mai intai am respectat cei 3 pasi pe care i-am detaliat in postarea trecuta si abia apoi am trecut la machiajul propriu zis.Dupa ce i-am pregatit ochii cu fdt, pudra si baza de pleoape am inceput aplicarea culorilor. In coltul intern al ochilor am aplicat acel galben verzui nr.1 pe care l-am amestecat cu putin verde deschis nr. 2. In centru am pus accent pe acel portocaliu pal nr. 3. Umbra am realizat-o cu 2 tonuri de maro nr. 4 si 5 pe care le-am blenduit. Ca highlight am folosit un auriu f deschis nr.6. Pleoapa inferioara am conturat-o cu un creion verde pal de la Sephora, pentru ca fardul ce urmeaza a fi aplicat sa adere mai bine si sa fie mai intens. Pe centru am aplicat fardul nr.7 iar in coltul extern l-am amestecat cu nr.4.
Pentru fata se aplica the same story as always pe care o voi cuprinde intr-o viitoare postare ca sa nu ma mai repet :D . Ordinea pe scurt este baza matifianta , corectorul, fdt, blush si pudra. 
Batea lumina km aiurea si se vede mai intens in dreapta:-S
Si iata look-ul final: 




Asta nu se vede prea bine



 O sa ma omoare ca a pus poza asta de pitzi dar a iesit cuuute:D
Cam atat pentru azi, sper ca va place look-ul! Pentru pareri, sfaturi, cereri & stuff ma puteti contacta la adresa de mail s3dative_ella@yahoo.com. Pup!

5 comentarii: