joi, 16 septembrie 2010

Look: Blue wave

Hello girls! Azi voi face o postere cu un machiaj mai  de seara sau pentru persoane putin nonconformiste(dupa parerea mea). Are o mica parte de cut crease, a fost un experiment mai degraba, in urma caruia mi-a placut rezultatul. Din nefericire la momentul acela nu am facut poza de aproape la ochi, ci la toata fata.  Va voi prezenta doar pozele fara produsele folosite. Enjoy it!



Eram putin ciufulici
Acesta este look-ul de astazi, sper ca va place, nu era facut prea profi pt ca eram si eu pe la inceput:"> . 
Mi-ar face placere sa imi spuneti parerile voastre despre ce va place si ce nu la blogul meu, sau ce ati vrea sa vedeti. Pentru alte cereri, critici sau sugestii ma puteti contacta si pe mailul meu s3dative_ella@yahoo.com . 
Kiss kiss!

7 comentarii:

  1. Nu mi`ar iesi asa ceva nici daca m`ai bate :) e dragut machiajul, insa eu as fi inversat putin culorile si verdele din colturile interioare l`as fi bagat in mijloc si culoarea din mijloc in colturi.

    Imi place blogul tau. Singurul lucru care nu`mi place e ca nu scrii prea des! Si mi`ar placea sa bagi si reviews :D

    RăspundețiȘtergere
  2. msik k esti obiectiva iguanitza:D..o sa ma straduiesc sa scriu mai des si mai variat:P..promise

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mi se pare foarte bun si pentru zi :D

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru cineva mai neconformist cred ca ar merge si ca machiaj de zi, insa pentru una ca mine cu serviu la stat, nu prea cred..:D...totusi pentru o seara in oras, as fi tentata sa-l incerc...foarte nice :)

    RăspundețiȘtergere
  5. wow arati super bine. eu nu as putea nici odata sa fac un machiaj asa de reusit. nu mas fi gandit niciodata la albasstru dar merge foarte bine.
    xoxo
    mina

    RăspundețiȘtergere