duminică, 26 septembrie 2010

Concealer time!


Cosuri, roseata,pete, cearcane…cine nu se confrunta cu cel putin una din aceste probleme?Oricine. Dupa cum bine stim solutia este corectorul. Acesta ne ajuta sa ascundem aceste mici dezastre, dar totodata aduc fata noastra mai aproape de perfectiune. 

In aceasta postare voi vorbi despre tipurile de corector, despre aplicarea lor si utilizarea corespunzatoare, asa cum v-am promis voi respecta ordinea cronologica a pasilor de la "Steps for make-up".

Chiar daca avem o fata fara imperfectiuni, putem folosi corectorul pentru a aduce fata noastra cat mai aproape de forma ovala, care se spune ca este tipul de fata perfect. Concealer-ul se aplica inaintea fondului de ten cu ajutorul unei pensule speciale, cu degetele sau cu un buretel. 
Tipuri de corector:

Pencil concealer – sau creionul corector are o consistenta mai dura, mai greu de intins, fiind potrivit pentru persoanele cu tenul mixt/gras. Ca sa se aplice mai usor putem folosi  feohnul ca sa-l incalzim putin. Se aplica pe zonele cu probleme apoi este intins cu degetele sau cu un buretel usor umezit, pentru a facilita intinderea lui. Este necesar sa tamponam usor, sa nu realizam miscari de “du-te vino”. 



Stick concealer – are o consistenta mai cremoasa decat creionul, fiind mai usor de intins. Se aplica unde este nevoie, apoi se tamponeaza usor pentru uniformizare.  





Cream concealer – este forma de corector cel mai usor de folosit. Se poate aplica cu pensula pentru concealer, cu degetele sau cu buretelul. Are o  consistenta care adera mai bine de piele si se intinde mai usor. Este potrivit tuturor tipurilor de ten, dar in special tenului cu tendinte de deshidratare. 






 O forma usor de aplicat a corectorului crema este cea sub forma de stilou, care faciliteaza curgerea corectorului printr-o perie cu ajutorul careia se intinde, sau contine o spatula.


Mineral concealer - corectorul sub forma de pudra sau corectorul mineral este indicat pentru tenul mixt/gras.

Dupa ce am vorbit de consistenta corectorului, este bine sa alegem modalitatea de aplicare potrivita fiecarui tip. Dupa cum spuneam acesta poate fi aplicat cu degetele, cu un buretel usor umezit sau cu o pensula(concealer brush). 

 Este esential sa alegem nuanta potrivita fiecarei probleme:
-pentru cosuri si roseata este indicat sa folosim o nuanta deschisa sau un corector verde care sa neutralizeze nuanta "rosiatica"
- pentru cearcane - folosim un corector cu o nuanta sau 2 mai deschisa decat nuanta tenului, sau un corector galbui daca avem cearcane mov-albastrui, pentru cearcane maronii folosim corector roz
-pentru pete maronii sau cicatrici folosim corector roz-bej deschis
- pentru a mari anumite portiuni folosim nuante deschise, iar pentru a micsora unele zone folosim nuante inchise
Am atasat cateva poze din care puteti vedea modalitatea de aplicare a corectorului in functie de zona pe care lucrati. 





Este bine sa detinem astfel de produse daca vrem ca fata noastra sa fie perfecta, dar este esential sa stim cum sa folosim ceea ce detinem. Sper ca va sunt de ajutor informatiile din aceasta postare.
Pentru sugestii, pareri, critici etc. ma puteti contacta si pe mail : s3dative_ella@yahoo.com . 
Pana la viitoarea postare...kiss kiss!:*

9 comentarii:

  1. Foarte util tot ce ai scris! Eu nu sunt de acord cu corectorul cu 2 nuante mai deschis... mai mult scoate in evidenta decat sa acopere. Iar despre conturare... aici nu e asa simplu si se invata doar prin exercitiu, am dreptate? Daca nu te pricepi cel mai bine e sa exersezi si apoi sa te demachiezi inainte sa iesi din casa :D. kiss

    RăspundețiȘtergere
  2. Corectorul cu 2 nuante mai deschis doar in cazuri extreme in care e mult prea inchisa imperfectiunea, pt ca oricum vine fondul de ten peste si va iniformiza culoarea...conturarea se face la nevoie, daca simti ca ti ies anumite parti prea mult in evidenta si vei sa le ascunzi sau daca vrei sa evidentiezi anumite zone:P...dar nimic nu se invata cu teorie ci practic:D...ma bucur ca ti`a placut postarea:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu prefer sa utilizez concealer-ul lichid. Asta dupa ceva ani de folosit stick-uri. Mi se pare ca acopera mult mai bine cel lichid, nu se mai strange in pliuri si chiar lumineaza privirea.
    http://www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu folosesc un concealer crema, cel de la NYX si este foarte bun, mai ales pentru cearcane si pentru roseata. Totusi am ales o nuanta mai deschisa si functioneaza perfect :D

    RăspundețiȘtergere
  5. I am definitely a concealoholic, lol! Si chiar imi trebuie acel set de la Benefit, like NOW! :P Dar serios, un bun corector face cat 1000 de farduri de pleaope!

    Good post! <3

    xoxo :)

    RăspundețiȘtergere
  6. eu consider ca degeaba faci un machiaj dragutz la ochi daca fata nu e corectata corespunzator, sau lasi imperfectiunile la vedere..so..si eu sunt concealer addict:D..ma bucur ca va place postarea:*

    RăspundețiȘtergere
  7. eu intotdeuna am folosit concealer crema. niciodata creion. mas gandi ca nu lookul in final nu ar fi chiar asa natural ca cel de la crema.

    RăspundețiȘtergere
  8. Great post! Am si eu o gramada de concealere, dar parca nu am gasit inca nici unul WOW. Sunt inca in cautare dupa concealerul care sa acopere perfect. Am multe bune dar nici unul excelent...

    RăspundețiȘtergere
  9. great tips dear.xx

    http://provocativecouture.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere