miercuri, 29 decembrie 2010

Mes bijoux pour occasion

Buna fetelor! Cum v-ati petrecut zilele de Craciun? Eu ...alaturi de familie, prieteni, iubit, asa consider ca e cel mai frumos. Au fost niste zile minunate, Craciunul nu se compara cu nicio sarbatoare. Dar a trecut:(. Si iata cum se apropie cu pasi repezi Revelionul. Doamne nici nu stiu cum a trecut atat de repede anul asta...timpul zboara. 
Avand in vedere ca ne pregatim pentru petrecerea de Anul Nou, m-am gandit sa va arat bijuteriile mele preferate pentru ocazii speciale. Sunt fana a accesoriilor indiferent de ocazie, dar atunci cand mergem la o seara speciala trebuie sa stralucim:> . 

Voila mes bijoux:


Nu sunt niste bijuterii foarte impunatoare prin marime, unele sunt chiar simple dar de efect. Voi ce tipuri de bijuterii purtati la petreceri? Eu consider ca o tinuta este incompleta fara accesorii, in fond accesoriile sunt amprenta finala a stilului fiecarei persoane.
Spor la cumparaturi, pregatiri si daca nu reusesc sa mai scriu pana vineri va urez de pe acum un calduros "La multi ani!"...sa pasiti in noul an mai buni, mai sinceri, sa aveti parte de tot ce va doriti alaturi de cei dragi.
Kiss kiss!

4 comentarii:

  1. Sunt superbe! De primul m-am indragostit.
    Nu stii pe unde as putea sa gasesc ceva asemanator?Ptr rev. ar fi mai mult decat perfect.
    Sa le folosesti cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Anda:msik:*
    Sweet crazy lollipop: ma bucur ca iti plac:P...ai putea sa incerci la Accesorize, au multe modele de bijuterii si au si din astea mai stralucitoare:D

    RăspundețiȘtergere