miercuri, 22 decembrie 2010

My top 3: foundations

Buna fetelooor! Acum ca vin sarbatorile, toate ne dorim un ten impecabil. Daaar cum surprizele nu se lasa asteptate mai apare cate un cos ici colo. O sa va prezint 3 fonduri de ten pe care le folosesc pentru a obtine un ten frumos: FM, Revlon Corlorstay si Astor Perfect Stay.

Asa cum v-am promis va voi vorbi despre fiecare si va voi impartasi avantajele si dezavantajele. Cam asa arata pe mana:
Voi incepe cu faimosul Revlon Colorstay:

Eu detin varianta pentru ten normal/uscat, culoarea Sand Beige.
Ce spun ei:
ColorStay™ Makeup with SoftFlex™ provides lightweight comfort, so you feel like you’re not wearing makeup. Looks fresh for up to 16 hours. Specially formulated for normal or dry skin, this oil-free, moisture-balanced formula gives you flawless looking skin. Medium to full coverage, with SPF 15 protection*.

Ce spun eu:
Ma incanta faptul ca are factor de protectie, acopera binisor dar nu m-a dat pe spate la acest capitol:D. Are o consistenta mai fluida fata de alte fonduri de ten ceea ce ajuta pentru a se intinde bine. Eu il aplic cu buretelul umezit si da un finish placut la atingere, hidrateaza tenul predispus la uscare, mai ales acum in sezonul rece. Cu alte cuvinte imi place, dar nu acopera indeajuns de bine pentru gusturile mele.

Astor Perfect Stay
Ce spun ei:
Combate toate cele 6 semne ale aboselii tenului.
Anti-Stralucire. Anti-Transfer. Anti-Tern. Anti-Umiditate. Anti-Deshidratare. Anti-Oboseala.
Rezista 24ore.
Lasa pielea moale si supla, in timp ce reduce aparitia cearcanelor, a ridurilor si a liniilor fine.
Combate toate semnele deteriorarii machiajului timp de 24 de ore..

Ce spun eu:
Isi face treaba in mare parte, dar trebuie intins foate bine pentru ca are o consistenta putin mai vascoasa si se intinde putin mai greu.Daca nu faceti acest lucru se observa mici pete unde nu a fost intins bine. Nu rezista chiar 24 de ore, hai sa fim seriosi:D. Se vede bine pe fata, consider ca e potrivit tuturor tipurilor de ten, datorita consistentei. Ceea ce nu-mi place este ca pana sa intre in piele ma simt putin lipicioasa. Are un miros dragut.


Fondul de ten de la FM
 Ce spun ei:
»» formulă avansată de tipul „apă în silicon”
»» amestecul de polimeri ideal ales şi acoperiti cu microparticule de silicon asigură o acoperire perfectă
»» particulele de silicon conferă pielii netezimea de mătase
»» un amestec de substanţe care hidratează şi împrospătează pielea
»» se întinde uşor (fără efectul de mască)
»» conţine antioxidanţi si filtre UV (protejând pielea delicată a feţei împotriva acţiunii radicalilor liberi) şi a radiatiilor UV
»» pentru toate tipurile de ten

Ce spun eu:
  • este fondul de ten ideal(il ador)
  • acopera foarte bine, uneori nu mai e necesar corectorul-acopera toate imperfectiunile si liniile fine
  • are un miros delicios si lasa pielea foarte catifelata
  • imi place ca are filtre UV
  • desi face atat de multe este la un pret accesibil
  • are o consistenta cremoasa si se intinde bine
  • se adapteaza la culoarea pielii
  • rezista foarte mult
 Sper ca va sunt utile informatiile.
Pupici!:*:*
 
 
  



































 




 




 




 




 




 




 

 

5 comentarii:

  1. Unde putem gasi fondul de ten de la FM si cam cat costa?:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Xella. Ma bucur ca-ti place fondul de ten de la FM. Eu nu renunt la el decat dc am o clienta cu ten aproape perfect.
    Pentru Anda...orice reprezentant FM din orasul tau, sau la adresa : http://www.fmgroupcosmetics.ro/
    la sectiunea make-up.
    Pupici fetelor si Sarbatori fericite!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Anda: o alta varianta este www.parfumurifm.ro...costa in jur de 50 lei:P
    Ego: Am vazut ca au scos si alt fond de ten, l`ai incercat?sunt f multumita de cel care-l am dar e pe terminate:(.....Sarbatori fericite!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Da Xella l-am incercat si e la fel de bun, insa pentru machiaj de poza nu merge ptr ca are niste particule straulictoare, un fel de highlight in el. Daca ai nevoie de fond de ten sa-mi spui, si-ti aduc. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Xella. Imi poti spune cu aproximatie ce subton are fondul de ten de la FM pe care il ai?

    RăspundețiȘtergere