marți, 4 ianuarie 2011

Welcome in the new year!

Buna feteloor! Va urez " La multi ani!" cu intarziere, azi am aterizat si eu pe meleagurile internetului. Va doresc sa aveti parte de tot ce va doriti, tot ce nu ati putut obtine in anul precedent. Este uimitor cat de repede trece timpul, cu cat inaintam in varsta cu atat mai repede se scurge..that`s sad:( . 
Cum ati petrecut seara de Revelion?Eu m-am distrat alaturi de prietenii mei si am dansat pana in zori. Deja am inceput sa-mi plac planuri si mi-am schitat niste obiective pe care as vrea sa le indeplinesc anul acesta. Este bine ca un nou an ne umple de speranta si entuziasm. 
Imi pare rau ca poate dezamagesc in ceea ce priveste blogul, pentru faptul ca nu postez des. Prefer sa postez mai rar lucruri folositoare si in functie de cum imi permite timpul. Nu vreau sa fac iarasi promosiuni ca voi posta des:)), prefer sa las lucrurile sa vina de la sine. 
Ca sa nu va plictisesc cu prea multa vorbarie va voi arata si cateva poze din seara de Revelion, cu tinuta si machiajul. Machiajul nu se vede prea bine ca nu am facut poze de aproape:(.
Hope u like it:
In ceea ce priveste tinuta, am improvizat, am considerat ca era de prisos sa imi cumpar haine doar pentru o seara. Important este cum te simti si cum stii sa te distrezi alaturi de prieteni.
Va doresc inca o data sa incepeti anul in forta, cu noi sperante, noi vise si optimism. We can do it!
Kiss kiss!

4 comentarii: