duminică, 20 februarie 2011

I`m back!

Buna fetelooorrr! In sfarsit am terminat sesiuneaaa,deja eram obosita psihic de atata stres si invatat. Desi avem doar o saptamana vacanta,vreau sa profit la maxim de ea sa ma relaxez si sa revin la vechile ocupatii. Imi pare foarte rau ca am neglijat blogul,dar n-am avut dispozitia necesara sa fac postari despre machiaje sau produse,promit ca ma voi revansa.
Sunt fericita ca desi e frig afara se simte venirea primaverii, si e un aer asa fresh, i love spring!:X
In plus ma gandesc sa fac un mic giveaway,intrucat am observat ca se apropie de 100 numarul celor care imi vizualizeaza blogul,in semn de multumire si ca o mica sarbatorire. Stiu ca nu mi-am dat foarte mult interesul sa postez des,dar fiecare dupa cum isi planifica timpul.Sincer nu stiu cum reusesc alte bloggerite sa posteze in fiecare zi, c pot sa zic, bravo lor, sunt de apreciat.:P
Sper ca vacanta sa ma ajute sa imi gasesc linistea si inspiratia:)). Revin curand curand! Promise!:D
Kiss kiss!

2 comentarii: