miercuri, 17 noiembrie 2010

Tag: My perfect imperfections

Hello ladies! In sfarsit mi s-a reglat internetul, am avut niste probleme cu el. Am primit acest tag de la Alexandra, careia ii multumesc mult ca s-a gandit si la mine:*.
Iata in ce consta tag-ul:
1. Enumera 3 "defecte" fizice, imperfectiuni care te deranjeaza.
2. Numeste 3 calitati fizice, lucruri care-ti plac la tine.
3. Vorbeste despre ele, exact de ce te deranjeaza/iti plac, modul in care te fac sa te simti.
4. Spune un lucru care iti place si un lucru care-ti displace la persoana care te-a tag-uit.
5. Da tag-ul mai departe altor 5 persoane.
  
1. Nasul, dantura, mainile.
2. Ochii, picioarele, unghiile.
3. Nasul are o forma ciudata, usor alungit in jos de zici ca am "cioc":)). Aspecul asta e mai mult vizibil din profil, dar oricum e enervant:D
Dantura nu imi place deloc, am dintii in toate directiile, dar nu m-am indurat sa-mi pun aparat dentar si acum regret. Acum e prea tarziu, cred. 
Mainile nu imi plac pentru ca am foaaaarte multe linii, santuri etc.Asa le am de cand ma stiu ca o reptila:D. E nepacut mai ales pentru o fata.
Ochii imi plac pentru ca isi schimba culoarea, la lumina puternica ii am albastri, iar cel mai des verzi. Am primit multe complinete vizavi de culoarea ochilor mei:"> . 
Picioarele imi plac pentru ca sunt lungi si pot purta lejer orice tip de imbracaminte, de la pantaloni pana la fuste scurte. Facem exceptie de la faptul ca odata cu varsta sunt predispuse la celulita, dar am grija de aspecul asta.
Unghiile salveaza aspectul neplacut al mainilor. Le am tari, le pot lasa sa creasca in voie si sa le fac asa cum vreau. Unele persoane ma intreaba adesea daca am unghii false. De obicei le las lungi dar acum le-am taiat, cu scopul de a se regenera.
4. Alexandra este o fata foarte talentata si apreciez foarte mult ceea ce face, cat despre defecte nu pot sa-mi dau cu parerea pentru ca nu o cunosc suficient:D.
5. Sunt sigura ca tag-ul a ajuns deja la mai multe persoane, so prefer sa dau tag-ul tuturor persoanelor carora le face placere sa impartaseasca pe blog calitatile si defectele.:D
Kiss Kiss!:*

5 comentarii:

  1. Esti o norocoasa sa ai picioare frumoase! :)

    Mersi de compliment! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu cred ca e prea tarziu pentru aparat dentar. La mine, la 23 de ani se mai poate face ceva si in curand voi face si pasul asta!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Alexandra: msik si eu:P
    Koko: si tu ai picioare frumi, cel putin mie imi pari inaltuta in poze:D
    Iguanitza: m-am interesat de aparat si trebuia sa fac nu stiu ce radiografii sa vada daca imi mai permite structura osoasa sa indrepte dintii:D

    RăspundețiȘtergere
  4. da, o radiografie la dantura - simplu ca buna-ziua :)) asa am facut si eu si am primit raspuns afirmativ.

    RăspundețiȘtergere