duminică, 17 iulie 2011

Look: Summer addict

Buna fetelor! Poate credeati ca am uitat de blog, dar v-am urmarit postarile frecvent de fiecare data cand intru pe net. Nu sunt la fel de consecventa ca alte blogerite spre rusinea mea. Am vrut sa revin cu un look hot de vara:P. Sper sa va placa!

Produse folosite pentru fata:
-baza iluminatoare Sephora
-fond de ten Fm - ivory
-pudra Elf
-blush din Sculpting Disk Sephora
-iluminator Flormar - Terracotta

Produse folosite pentru ochi:
-fdt&pudra
-primer UDPP
-creion jumbo Nyx - Milk
-paleta 120
-paleta Nyx
-rimel Volume Diva de la Astor

Produse pentru buze:
-ruj Nyx - Indian pink

And the final look:

Acest look l-am purtat intr-o seara in club, asadar o sa va arat si intreaga tinuta:

Sper sa revin cat mai curand...pana atunci va puup!:*












8 comentarii:

  1. imi place machiajul e super... te astept si la mine pe blog... poopici

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte faina combinatia culorilor. Imi place mult acel portocaliu. Este un look tare varatic :x.

    http://www.iuliabadita.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Te astept la concurs:*

    http://dedeeasclothes.blogspot.com/2011/08/autumn-contestsigma-prize.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna
    Blogul meu cu hainute este:http://happystory30.blogspot.ro
    Doresc sa inchid acest blog, de aceea, hainele disponibile vor fi la preturi foarte avantajoase, merita sa te uiti si daca iti place ceva, sa achizitionezi. Eu iti stau la dispozitie, putem discuta eventualele neclaritati ca totul sa fie in regula

    RăspundețiȘtergere