joi, 21 octombrie 2010

Aplicarea fondului de ten

Hello ladies! Asa cum v-am promis in postarea anterioara de la sectiunea Beauty  astazi va voi vorbi despre modul de aplicare a fondului de ten pentru a avea un ten perfect.
Dupa ce ati parcurs pasii de demachiere, tonifiere, hidratare, aplicarea bazei si a corectorului urmeaza fondul de ten. In functie de necesitatile tenului vostru v-am descris in postarea trecuta cum sa va alegeti fondul de ten si culoarea potrivita. 

Here we go:
Daca ati optat pentru un fond de ten lichid sau crema, puneti o cantiate mica pe podul palmei , este bine pentru ca fondul de ten se incalzeste in contact cu pielea mainii si apoi se va intinde mai bine. Daca aveti pielea uscata puteti adauga putina apa termala peste acea catitate de fond de ten, sau putina crema hidratanta. 

Urmatorul pas este sa luati un buretel triunghiular (de preferat ), il umeziti cu apa si il stoarceti foarte bine. Aplicarea cu buretel umed este benefica pentru ca nu absoarbe mult produs si ajuta fondul de ten sa se intinda mai bine si sa adere pe piele. 

Aplicarea propriu zisa se face incepand din centrul  fetei, aplicand tamponat in zona T si apoi vertical in jos pe nas. De aici incepem sa aplicam spre exterior pe pometi(orizontal), pe barbie in jos si pe  frunte in sus.Se merge cu aplicarea si pe gat si decolteu daca este cazul.  Sper ca m-am facut inteleasa cu toate descrierile astea:D . 

Daca alegeti un fond de ten cu alta consistenta adica sub forma de spuma sau compact, aplicarea se face cu o pensula speciala, dar tot pe acelasi “traseu” al fetei. 
Pentru fond de ten spuma sau care are o consistenta mai vascoasa
 Pentru fond de ten compact sa fie cat mai stufoase

Estompati si insistati pe zonele mai greu accesibile: sub ochi, pe langa nas, in jurul gurii. Nu uitati sa aplicati fondul de ten cu masura, o cantitate prea mare se vede urat, da senzatia de "lut" pe fata.:D
Este necesar sa estompam toate liniile inestetice, astfel incat sa nu cream acel aspect de masca. So…daca ne alegem fondul de ten potrivit tenului nostru, nuanta corecta si aplicam produsul corespunzator vom avea un rezultat pe masura, adica un ten perfect! 
Sper ca va sunt de folos aceste tips-uri pentru  aplicarea corecta a fondului de ten. Daca aveti sa-mi comunicati ceva personal ma puteti contacta si pe mail : s3dative_ella@yahoo.com . 

5 comentarii:

  1. Asa fac si eu :P buretel cu fond de ten lichid si fie apa termala, fie lotiune tonica, fie putina crema hidratanta :d

    RăspundețiȘtergere
  2. yep yep...tenul uscatel isi spune cuvantul:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Și eu folosesc cel mai des fond de ten lichid,însă îl pun mai întâi pe dosul palmei-mi-e mai la îndemână să-l folosesc de acolo-și de asemenea adaug cremă pentru zonele uscate.Asta după ce aplic fdt în zona T unde e zona mea oily,din păcate.Mulțumim pentru sfaturi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu pur si simplu nu pot cu buretel. Aplic cu pensula de obicei, ori normala de fond de ten, ori flat top(de obicei cea din urma).
    Kiss.

    RăspundețiȘtergere
  5. inainte intotdeuna aplicam foundation cu degetele dar mi sa spus ca pot pune bacterii pe fatza asa ca acuma folosesc a foundation brush.
    xoxo
    mina

    RăspundețiȘtergere